Säg hej till Matilda! 👋
Matilda Rehn är supervisor i Blintos kundserviceteam. Det är en ny roll, där hon bland annat löser de lite mer utmanande situationerna som kan uppstå.
Hur trivs du i din roll som supervisor?
Jag trivs väldigt bra! Jag har både lite egna större ärenden på mitt bord samtidigt som jag stöttar de andra i teamet genom att försöka ha en helikoptervy över det dagliga operativa arbetet.
Vilka egenskaper tror du är bra att ha i din roll?
Ett stort servicetänk och tycka det är lite kul att ha många bollar i luften samtidigt. En utmaning kan vara att ofta behöva tänka utanför boxen för att hitta en lösning på ett problem. Först lyssna på kunden, förstå problematiken och utifrån våra villkor hitta den bästa lösningen för alla.
Du ingår i Blintos festkommitté, berätta lite om vad ni gör.
Vi ser till att gemenskapen på bolaget är hög, vilket ibland är lite av en utmaning då vi är utspridda över hela landet. Bland annat styr vi upp digitala aw:s med olika aktiviteter och utmaningar av olika slag, ofta med inslag av friskvård och träning.
Vad ser du fram emot när du kommer till jobbet på morgonen?
Jag ser alltid fram emot att få träffa mina kollegor, vi är ett riktigt dream team på Blinto! Sen kanske också att jag inte riktigt vet vad jag kommer få på mitt bord under dagen, att variationen i jobbet är just det jag ser fram emot mest.